zondag 8 juni 2008

Workshop foto's aan het lijntje

Afgelopen zaterdag ben ik naar Nieuwerbrug afgereisd voor de workshop foto's aan het lijntje die Hanny gaf bij Monique in de winkel. Ik moest vroeg op en zo'n 2 1/2 uur rijden maar ik vond het harstikke leuk om te doen EN heb gelijk een aantal meiden van het forum ontmoet. Het is zo leuk om eindelijk een paar forumgangers in het echt te ontmoeten na een paar maanden met elkaar te hebben gekletst via het forum. Ook al had ik ze nog nooit gezien voelde het toch al wel wat vertrouwd. Ook de andere meiden waren gelukkig heel leuk. Al met al een geslaagde dag. Om half 8 was ik weer thuis. En dit is het resultaat:



Dit is een close-upje:

2 opmerkingen:

  1. En of het een leuke dag was!!! Ik vind dat we allemaal hard hebben gewerkt en met mooie resultaten naar huis zijn gegaan. Leuk om je ontmoet te hebben ook. Wie weet tot een volgende keer in het echie?!

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt leuk geworden zeg!!!
    Neem je hem mee vrijdag, wil hem erg graag eens in het echt zien!

    Tot vrijdag he!

    gr. Frences

    BeantwoordenVerwijderen