zondag 22 juni 2008

Mijn eerste zwart-witte lo

Ja, het is een feit!!!! Ik heb mijn eerste zwart-witte lo gemaakt :). Ik heb eigenlijk niet zoveel met zwart-wit. Iedereen die mij kent weet dat ik er altijd fleurig bij loop en van veel kleuren hou maar ja, een opdracht voor het scrapkampioenschap was een zwart-witte lo maken en wat moet je dan? Eerst maar es op stap om cardstock te halen want zwart heb ik wel in huis maar wit, nou nee!!! Toen ik op zoek was naar een geschikte sketch kwam ik deze tegen bij Karin van het forum en ik wist meteen: dat is 'm en dus heb ik 'm "gepikt":



De uitwerking:

1 opmerking:

  1. Heel lang geleden vroeg ik je al of je ook al iets in het zwart/wit had gemaakt. Nee, maar dat kwam nog wel. Eindelijk. Mooi gedaan, net als de rest trouwens, waar haal je de tijd vandaan?
    Ga vooral zo door.
    groetjes, Annamarie

    BeantwoordenVerwijderen