woensdag 30 november 2011

December Daily 2011

>Pin It
Vandaag wil ik jullie mijn december daily in wording laten zien. Op de valreep ben ik toch nog begonnen en de basis is nu klaar. En maar goed ook want morgen is het immers al 1 december en kan ik beginnen met het vullen van de bladzijden. Toen ik bij Creabest in de winkel kwam en die mooie kerstlijnen zag liggen kon ik me niet inhouden en heb ik ze allemaal meegenomen. Ik heb de complete lijnen van Basic Grey, Nordic holiday en van Prima Marketing, North country collection gebruikt. En ook nog de stickervellen van Bo Bunny, Blitzen. Vinden jullie het wat?
Today I want to show you my december daily for this year. I just finished the basic album today. The papers I used are from Basic Grey, Nordic Holiday and Prima Marketing, North Country Collection and some stickers from Bo Bunny, Blitzen. Do you like it?


































Can't wait to start filling all the pages. thanks for visiting my blog and see you next time!

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,
    Dit is weer top werk,prachtig!!! Ik moet die van vorig jaar nog afmaken.Maar doe ook mee met het rr notebook en ook weer een nw opdracht.Dus eigenlijk te veel,hihi.Wij gaan niet naar Osnabruck,vonden wij niks aan;o(
    Maarre jij gaat ook naar die meet 21 januari?
    Ik wil even kijken wat voor dienst Martin dan heeft.En dan ga ik mss ook heen,goed??

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw he ook al zo mooi boekje super zag

    BeantwoordenVerwijderen