maandag 21 november 2011

She

Pin It
Voor Creabest Scrapbooking maakte ik deze layout, weer met een foto van Yvonne. Worden jullie er al flauw van? Hihihi....
Deze keer heb ik een paar vellen gecombineerd van Glitz Design en Prima Marketing. Past goed bijelkaar toch zo? Ben ook lekker aan het kliederen geweest met glimmermist en de resistant canvas van Prima Marketing. Dat geeft toch zo'n leuk effect. Op het canvas zit een resistant afbeelding die tevoorschijn komt als je gaat sprayen. Erg leuk!!
Het postzegelrandje heb ik gemaakt met een edge stans van Tim Holtz. Verder vond ik het stoere ribbelkarton mooi staan bij het taartrondje. Als afwerking heb ik hier en daar een rij stippen gemaakt met 3d verf.



Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- papier van Glitz Design, dance in sunshine: damask en floral
- papier van Prima Marketing, alla prima: ferrulle en fresco
- edge stans plaque and postage van Tim Holtz (postzegelrand)
- taartrondje van my little yellow bicycle
- grote houten stempel klok
- bruine stazon
- resistant canvas van Prima Marketing
- corrugated shapes van Jilly Bean: frames
- distress ink van Ranger: pumice stone
- glimmer mist van Tattered Angels: walnut gold en jazz blue
- tacky glue
- letterstans carnivale van Tim Holtz (het woordje she)
- witte 3d paint
- edge distresser Tim Holtz

Photobucket

1 opmerking:

  1. Hoi hoi,
    Alles goed? Wat weer een mooi lo-tje.Enne ik wordt niet flauw van je mooie dochter hoor.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen