maandag 7 november 2011

Kreadoe

Pin ItAfgelopen woensdag was ik op de Kreadoe in de kraam van Creabest samen met Christel en Carla en natuurlijk Bauke, Berthine en Marileen. Het was al een hele poos geleden dat ik naar de Kreadoe was geweest. Ik vond het erg leuk, heb aan het eind van de middag nog even kunnen shoppen gelukkig. De rest van de dag was het best wel druk. Na afloop nog gezellig een hapje gegeten met Carla. Ik was ook wel heel erg moe toen ik om kwart over 10 weer thuis was. Ik was om 5 uur opgestaan en niet goed geslapen natuurlijk. Heb ik altijd he? Zit ik al met mijn gedachten overal en nergens en doe dan geen oog meer dicht.
Hier een paar foto's van de kraam van Creabest met ons erbij:






Ook leuk om een aantal van mijn layouts in Utrecht te zien hangen/staan:






Mooie kraam he? Bauke verzorgde de demo's van de Silhouette Cameo en kreeg geen kans om te eten of te drinken. We hebben hem de hele dag niet vernomen zo druk was het bij hem. Ook Berthine had veel aanloop bij de tags die zij maakte. Een gezellige drukte dus.
Wat mij betreft ben ik volgend jaar weer van de partij!!
Jullie ook?

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten