woensdag 16 januari 2013

Mijn naam is Tijger

Pin It Sinds september 2012 hebben wij gezinsuitbreiding gekregen in de vorm van een lief klein kitten, die nu inmiddels al een pubertje is. Ik heb eindelijk foto's van Tijger laten afdrukken en hier is dan mijn eerste layout van Tijgertje:

Ik heb ook voor deze layout het papier in repen gescheurd en op de layout geplakt. Geeft zo'n leuk effect. Vergeet niet de randen te inkten als je dat mooi vindt. Als het papier eenmaal vast zit wordt het heel lastig om dat alsnog te doen.
Deze keer heb ik geen taartrondje maar een taarthartje gebruikt om aan te geven hoe lief Tijgertje is. Door het bedrukte papier heeft de layout verder niet zoveel nodig, een paar bloemen, hier en daar een paar brads, tickets en een chipboard accolade.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- papier van Authentique Paper, de lijn Loyal
- Loyal details stickersheet
- tickets
- innoscence bloemen van Prima
- miniroosjes van Prima, craftsman perles flowers

De brads komen uit eigen voorraad.
Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten