dinsdag 8 januari 2013

Winter layout

Pin It Met hetzelfde papier als de wintercanvas heb ik nog een layout gemaakt.


Als achtergrondvel heb ik het vel worn denim gebruikt. Ik had nog een restje van het vel Wonderland/flurry tonal liggen en die heb ik overdwars onder de foto gelegd. Ik ben gek op taartrandjes dus die er ook maar weer bij gedaan. Past best bij een winterse layout. De vlaggetjes zitten in het pakket paper crafting embellishment kit. Het touw is bruine hemp cord. De layout heb ik verder aangekleed met het chipboard en de sneeuwsterren van dezelfde lijn. Als laatste het achtergrondvel beinkt met distress ink wheathered wood. Een paar bloemetjes maken het geheel af.
Ook deze layout is in de etalage van Creabest te bewonderen.


Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- het vel worn denim van de serie Winterings van Little Yellow Bicycle
- chipboard winterings
- paper crafting kit
- bruine hemp cord

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten