dinsdag 15 januari 2013

Scrapdag en ATC's

Pin It Afgelopen zondag waren Anja, Femmie en Renate bij mij thuis voor een gezellig dagje scrappen en beppen. Het was heerlijk om even bij te kletsen, vooral met Femmie die we toch een hele poos niet hadden gezien.
Natuurlijk hebben we ook gescrapt en heb ik mijn uitdaging op het SBF afgekregen. Mijn uitdaging was 9 ATC's maken als serie en een leuke stempel te gebruiken. Nou heb ik niet op alle ATC's een stempel gebruikt maar ik ben heel tevreden met het resultaat. Allemaal op een rij:
En nog per drie:
Leuke uitdaging vond ik het. Ik moest wel even op gang komen want het is wel iets anders dan een layout natuurlijk. Veel te snel ging de zondag ook weer voorbij en gingen de dames weer huiswaarts, maar we hebben wel direct een afspraak gemaakt voor de volgende keer. Heb er nu al zin in!!!
Last sunday I had some friends over to do some scrapbooking and as usual the day went by way to fast. We had lots of fun and it was so nice to see Femmie again after quite a while. At the scrapbookforum I received a challenge to do some ATC's and here they are. I hope you like them!!

Thanks for your visit and till next time!!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten