zaterdag 10 juli 2010

En alweer de laatste opdrachten.

Opdracht 24 moest opnieuw want de lo die ik had gelift was niet van het blog van Creabest maar uit de galerie van de website. Shame on me!! Niet goed gelezen dus. Maar dit is de nieuwe, een lo van Alma gelift, volg mij:


Opdracht 25, de finale opdracht: terugkijkend op......


Het zit er weer op. Op mijn journaling staat:
- het was warm;
- het was druk;
- het was een race tegen de klok;
- er was WK voetbal:
maar het is gelukt en wat heb ik er weer een mooi scrapalbum aan over gehouden. Bedankt voor alle leuke opdrachten en vooral het meedoen was weer erg leuk!

In het boekje zitten alle lo's verstopt:


Ik vind het altijd erg leuk om aan challenges mee te doen omdat je dan es anders scrapt dan je gewend bent. Met andere kleuren, andere embellies etc. Zo leer je steeds weer andere dingen. Erg leuk!!
Zo en dan kunnen we nu met een gerust hart gaan zwemmen met de kids morgen. Het wordt weer warm geloof ik dus een frisse duik is welkom.
Fijn weekend nog en tot een volgende keer!!


Photobucket

1 opmerking:

  1. Zo, je hebt weer goed je best gedaan joh! Je laatste 2 lootjes zijn ook weer erg mooi! En nu maar wachten op de uitslag! Succes!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen