maandag 19 juli 2010

Miniboekje romantisch met karton

Dit boekje lag al heeeeeeeel lang in een doos om afgemaakt te worden maar op de een of andere manier lukte me dat niet. Het is een miniboekje waarmee ik ben begonnen tijdens een workshop van Frences volgens mij al wel 2 jaar geleden. Ik had nog geen miniboekje van Kevin als baby en dat heb ik er dus van gemaakt. Voor een baby jongen kan roze toch ook wel gecombineerd met rood en blauw???















Laat je me weten hoe je 'm vindt?

Photobucket

5 opmerkingen:

  1. Wow Margreet,
    Echt heel erg mooi.Enn rose kan zekers wel,fijne week.GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk weer eens tijd en zin om wat blogs te bekijken. Zie wel dat je lekker door hebt gescrapt de laatste tijd. kan ik niet zeggen... Vind dat je een keileuk boekje hebt gemaakt zeg. Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen