dinsdag 20 juli 2010

Etalage Creabest

De foto's van de etalage zijn toch redelijk gelukt. Kijk, hier staan dan drie lay-outs van mij. Op de eerste foto is die waar enjoy opstaat van mij en op de onderste foto beide lo's. Gaaf he? Helaas komt het papier niet zo mooi tot zijn recht op de foto's. Dus moet je er wel heen om ze zelf te gaan bewonderen!!! (hihihi)




Dit is een lay-out uit de etalage, de foto is niet geweldig, gemaakt met mijn telefoon:


Voor de juiste kleuren van het papier moet je maar even in de webwinkel van Creabest kijken, bij Little Yellow Bicycle, pack your bags en boardwalk.

Photobucket

1 opmerking:

  1. Hallo Margreet,

    Ik laat even via deze weg weten dat de door jou aangevraagde stempels binnen zijn. Ik had je al een e-mail gestuurd maar zag dat je deze pas midden volgende week te lezen krijgt en aangezien ik weet dat je de stempels snel binnen wilt hebben doe ik het even op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen