vrijdag 9 juli 2010

Opdracht 23 en 24

Helaas was mijn opdracht 23 afgekeurd omdat ie niet oranje en blauw genoeg was. Ik heb het aangepast en hoop dat ie nu wel goedgekeurd wordt.


Opdracht 24: lift een lay-out van het designteam van Creabest.
Dit is een lift van de lo plopsafarm van Karin:


Zo, nou alleen nog opdracht 25 en daar heb ik morgen de hele dag tijd voor. Alleen laat de printer me nu in de steek: alles wat ik afdruk wordt roze/oranje. Ik heb net de rode inkt vervangen en gereset maar hij blijft roodachtig printen. En ik heb nog een foto nodig voor de eindopdracht en ook nog iets anders wat ik wilde gebruiken voor de eindopdracht. Ik denk dat ik maar even iemand van de familie lief moet aankijken morgen.
Bedankt weer voor het kijken en een berichtje is altijd leuk!!
Fijne avond nog!!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten