zaterdag 17 juli 2010

Secret scraplift 16 SBF

Ik vergeet helemaal scraplift 16 van het SBF te plaatsen. Het was ook alweer een poosje geleden opgestart. Het begon met deze lo:


Deze stuurde Hanny naar alle eersten van de groepen:


En dit heb ik ervan gemaakt:


Gisteren heerlijk bij Creabest zitten scrappen om lootjes voor in de winkel te maken. Ik heb wel een paar foto's gemaakt maar met mijn telefoon en die zijn niet zo geweldig geworden dus kan ik ze helaas niet laten zien. Misschien dat Bauke nog foto's maakt en dan zal ik ze showen. Ik heb er drie gemaakt met het supermooie papier van Little Yellow Bicycle, Pack your bags en Boardwalk.
Dit weekend wil ik even aan de slag met het papier Knave of hearts dat ik nog heb liggen maar door het scrapkampioenschap niet aan toe gekomen.
Lekker even he, die regen tussendoor!!!
Fijne dag allemaal.



Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten